neděle 8. března 2015

PAŽITKOVÉ CELOZRNNÉ PENNE S RICOTTOU A KEŠU OŘÍŠKY

Na víkendových farmářských trzích na Náplavce jsem ulovila krásnou pažitku a k tomu objevila na Apetit online recept na pažitkové špagety s ricottou a oříšky kešú, takže plán byl jasný. Špagety jsem vyměnila za celozrnné penne a místo smetany jsem dala bílý jogurt (přece jenom takovou bombu jsem uvařit nechtěla :-)) ). Chuť ricotty a pečených oříšků byla naprosto dokonalá!! Určitě zase časem zopakuji.

Budete potřebovat: (pro dvě osoby)
2 hrnky těstovin (v tomto případě penne)
4 lžíce bílého jogurtu
120 g ricotty (půlka kelímku)
4 lžíce nasekané pažitky
čerstvý mletý pepř, sůl
50 g kešú (lehce opečených v troubě, cca 10 min., na 190°C; hlídat, aby se nespálily!!)
1 lžíce olivového oleje

Těstoviny uvaříme dle návodu, na skus. Těstoviny slijeme, vrátíme do hrnce a promícháme se lžící oleje.
V kastrůlku si zahřejeme bílý jogurt a ricottu, mícháme dohladka, osolíme, opepříme. Sundáme ze sporáku a vmícháme 2 lžíce pažitky (zbytek si necháme na ozdobu). K uvařeným těstovinám přidáme omáčku a promícháme, aby se všechny obalily.
Na talíři posypeme zbylou pažitkou a ozdobíme opečenými kešu oříšky.



Dobrou chuť!!

3 komentáře:

  1. No mňam, všechny moje oblíbené suroviny v jednom receptu!! Miluju ricottu, kešu, těstoviny i pažitku :D

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. :D tak to určitě vyzkoušej! Ta chuť, když se všechny tyto věci spojí, je úžasná :-)

    OdpovědětVymazat