pondělí 1. června 2015

BROWNIES S KOUSKY BÍLÉ ČOKOLÁDY

Klasické čokoládové brownies jsem pekla již několikrát, recept zde na blogu ale chybí. Tentokrát jsem ještě přidala kousky bílé čokolády. Těsto jsem osladila minimálně, takže si představte příjemně hořkou chuť po vysokoprocentní čokoládě a zároveň vás na jazýčku občas polechtá kousek bílé čokolády :-).


Budete potřebovat:
(vejce si vyndejte z ledničky min. hodinu dopředu)

125 g kvalitního másla (žádné náhražky! :-) )
200 g kvalitní hořké čokolády, nalámané na kousky (já dala 100 g 72 % a 100 g 85%)
100 g bílé čokolády (měla jsem s bourbon vanilkou, výborná věc)
půl hrníčku třtinového cukru
hrníček bílé hladké mouky
2 lžíce holandského kakaa
4 vejce
2 lžičky prášku do pečiva


Malý pekáček si vyložíme pečícím papírem a troubu si předehřejeme na 170°C.
Připravíme si vodní lázeň, ve které rozpustíme máslo a obě hořké čokolády. Mezitím si do pěny vyšleháme vejce se třtinovým cukrem. Vejce opatrně a po částech vmícháme do rozpuštěné čokolády.
Do vedlejší misky si přesejeme mouku, kakao a kypřicí prášek. Tuto sypkou směs také po částech vmícháme do tekuté složky. Tužší těsto přesuneme do pekáčku a pečeme 35-40 minut, podle trouby, během pečení hlídáme!!



Hříšně dobrá věc na víkend, co jiného k tomu dodat. Svůj kousek si vychutnejte s kávičkou či čajem ;-).
Dobrou chuť!!

Žádné komentáře:

Okomentovat