sobota 8. listopadu 2014

NEJLEPŠÍ RECEPT NA MĚKKÉ PERNÍČKY :-)


Letos jsem se s celkem výrazným předstihem vrhla na pečení vánočních perníčků. Jak to znám, budu dělat ještě jednu dávku, než se těch Vánoc dočkáme :-)). 
Od minulého roku je dělám podle stejného, naprosto skvělého receptu. Navíc jsem si přivezla dokonalé koření na perníčky z Regensburgu, takže letos opravdu nebudou mít chybu :-) 
Ještě pak najít čas na zdobení....

V receptu jsem upravila akorát množství moučkového cukru, jinak je vše stejné.

Potřebujete:
110g moučkového cukru
400g hladké mouky
2 lžíce medu
2 lžičky perníkového koření
1 lžička sody
2 vejce
100g tuku na pečení (já použila máslo)

V míse si utřeme vejce s cukrem (cukr i mouku prosijeme), přidáme perníkové koření, změklý tuk a med. Až se vše řádně spojí, začneme po částech přidávat hladkou mouku se sodou. Vypracujeme těsto a necháme ho minimálně 30 minut odpočinout v chladu (já si ho jeden den připravila a druhý den použila). Rozehřeme si troubu na 180°C a připravíme si plech s pečícím papírem. Těsto rozválíme na silnější plát a vykrajujeme perníčky. Před vložením do trouby je pečlivě potřeme rozšlehaným vajíčkem. Pečeme cca 8 minut, do lehkého zhnědnutí.

Tak co, už se těšíte na Vánoce :-) ? A jaké druhy cukroví se chystáte péct?


Žádné komentáře:

Okomentovat